Որոնում/search

11.9.15

Jeg er absolut forpligtet til at hjælpe.. (I have been there..) / #tusindTAK

Jeg er så stolt af jer dansker & eks. migranter, flygtninge, indvandrere 2g'er.. "nydanskere" (Call 'm what ever u want ..) for jeres indsats!
Til hver eneste af jer - I er helte i manges øjne.

Det kan godt være at danske regler kan fører jer til retten, men humanisme er sku i liv.. også i DK

Men, jeg synes der mangler igen den go' fokus, det gode historier om jer og om jeres arbejde..
Jeg har  bare lyst til at sige 1000 tak!
For mange år siden boede jeg også i asylcenter.. 
På det tidspunkt var frivilligheden ikke så meget brugt i hverdagen.. Men de var der.

Jeg er slet ikke klar over hvad der skal til, for at DU ville være i stand til at se mennesket bag indvandrer - mennesket med ressourcer, identitet og unikt historie, trods den skræmmende billeder og fremstillinger ( takket være medierne )
Men jeg kender RIGTIG godt den følelse. Tak for det Irene

På lørdag kører der nogen fra Silkeborg til "min" gammel asylcenter .. hele vejen til Langeland.
Der er mulighed for at sende hjælp med dem ..
Jeg er absolut forpligtet til at hjælpe.. (I have been there..)
Til dem af jer, som har lyst til at hjælpe, kontakt mig. . Så guider jeg jer videre til dem som kører til Langeland.
Til dem af jer der har lyst til svine dem til .. tja, fred være med jer.. HUSK BLOT at ytringsfriheden behøver ikke at være krænkelig.. men for Guds skyld, lade dog være med at dræbe menneskeligheden i dem som har ressourcerne til at gøre en forskel.
‪#‎tusindTAK‬

No comments:

Post a Comment