Որոնում/search

16.2.15

член суда присяжных..быть или не быть

член суда присяжных..
ճիշտն ասած հայերեն անվանումը չգիտեմ, բայց միշտ հետաքրքրել ա ինձ նման աշխատանքը.. հանուն արդարության աշխատելն ու դատական նիստի հետ կապված գործողությունները..
պատճառներից մի քանիսն էին` որ ինձ ստիպեցին համաձայնել ընտրությանը մասնակցելու.. 

սա կյանքիս մեջ երկրորդ ընտրությունները կլինեն որոնց մասնակցում եմ..առաջինը կապված էր քաղաքապետարանի խորհրդի անդամ լինելու հետ .. մարկսիզմական շրջան էր մոտս.. (ուհու, իմ մոտ էլ ա դա եղել) խոխան աշխարհին ուրիշ աչքերով էի նայում..

հիմա շատ ավելի լուրջ եմ վերաբերվում, եթե հաջողվի ընտրվեմ մեծ հպարտությամբ կկատարեմ պարտականություններս.. ու կլինեմ առաջին հայը Դանիայական Թագավորությունում.. :) մի տեսակ պարտականացնող ա 
Ընտրվում են հինգ տարով.. ընտրվելու դեպքում «մտափոխվել» չկա .. եթե ընտրեն ուրեմն պարտավորվում էս կատարել աշխատանքդ այլապես ինքդ կարող էս տեղ զբաղեցնել դատապարտյալի աթոռին..
հըբը
Ապրիլի մեկին պատասխանը կստանամ :)  

No comments:

Post a Comment