Որոնում/search

27.2.15

հետաքրքիր միտք

Երբ մեզ մասնակիցներիս գրանցում էին ու մեր Twitterի աքքաունթներն էին գրանցում .. դուրս չեկավ մի տեսակ «ազատ ու անոնիմ լինելու միտքն կորեց» բայց երբ մի քանի թագ արեցի Twitter'ում ու հասկացա որ շատ մարդիք «ռիսկ չեն անում անել» բայց հետևում են հասկացա որ 350 հոգանոց կենդանի պուբլիկա ունեմ.. չհաշված հետևողներն ու մարդիք ովքեր ներկա չեն բայց կազմում են պռոեկտի մի մասը  ..
Ես հազվադեմ եմ «օգտագործում» ինչ որ մի հաշթագ լռիվ ուրիշ նպատակին հասնելու համար..
այսինքն երբ օգտագործելով առաջին հաշթագը տարածելում ես երկրորդ հաշթագն`
օրինակի իմ Թագավորական Դանիայում  #Anmoruk'ը համեմատաբար ավելի դժվար ա տարածել քանց թե #DKhum'ը որը վերջին մի քանի շաբբաթվա մեջ ուշադրության կենտրոնում ա լինելու :) ու դա դեռ կշարունակվի մինչև մայիս.. :)
մենակ մի քանի ժամվա մեջ 350 հոգանոց հավաքին ներկա լինելով մաքսիմում օգտագործելով #DKhum'ը կարողացա հետաքրքրություն առաջացնել բլոգի հանդեպ ու դրանով մեկտեղ .. վերջին գռարմանս` #Anmoruk'ի :)
500 հոգի տեսել են անմոռուքիս թեման
ազնիվ լինելով անպայման կգրեմ հավաքի ու #DKhum'ի մասին նույնպես
ուրախ եմ որ ստացվեց.. :) ցավում եմ որ նկարս ուրիշ նկար չէր դրած .. օրինակ անմոռուք կամ էլ ցեղասպանության թեմայով ինչ որ մի բան..) բայց ոչինչ :) սխալների վրա սովորում են ;)
հարգանքներով
զլոյ էրմենի ;)

No comments:

Post a Comment