Որոնում/search

20.1.15

Նամակ Հասմիկին

Հասմիկ ջան ես իրոք ուզում եմ հավատում եմ որ դու
չես նկատել իսլամական քո գոտին
որ դու պատահական ես դա կապել.. նկարվել ու դրել օնլայլ
որ քո անսեռ ընկերուհիները քեզ չեն ասել «Հաս ջան հանի սա» (անսեռ` քանի որ աղջիկը հայհոյելով նկարագրում ա պռոցես որը նա անել չի կարող ֆիզիկապես.. եթե չեմ սխալվում ՀՀում դեռ նման վիրահատություններ չեն անում )
բայց,  օնլայն դրած ցանկացած նկար դառնում ա հասանելի բոլորի համար..
մինչև իմ տեսնելը քեց արդեն երեք անգամ փորձել էին հասկացնել որ նկարդ տեղին չի..
ես էլ մի քանի անգամ անօգուտ փորձելուց ընդամենը ստացա շոկային պատասխան քո անսեռ ընկերուհիներից..
Հաս ջան գիտեմ որ Երևանից ես, մենք համաքաղաքացիներ ենք.. ուզում եմ վաղը քեզ հրավիրեմ Անի հյուրանոցի Գառնի կոչվող ասուլիսի դահլիճ
ժամը 14:00ին «Геноцид длиною в век. Черный январь Баку»
նվիրված ա Բաքվում հայերի ցեղասպանության .. 25 տարի ա անցել դու են ժամանակ փոքր ես եղել երևի շատ բան քեզ չեն սովորացրել ..պատմել..
մուտքն ազատ ա, անպայման արի.. 
արի որ հասկանաս թե ինչի եմ ես քո նկարը ապուշ անվանում..
ընկերուհիներիդ էլ բեր, թող իրանք էլ տեսնեն իմանան ու հաստատ կհասկանան..
հետո կգնանաք մոմավառության իրար հետ
Ազատության հրապարակում ժամը 18ին մոմավառություն ա լինելու Սերյոժայի հոգու հանգստության համար. մենակ խնդրում եմ գոտիդ կապեծ չգաս..
թափի, իսկ ես քեզ խոսք եմ տալիս նորը կնվիրեմ

No comments:

Post a Comment