Որոնում/search

5.12.14

թրքաթաթարական ապրանքների մասին

Արտադրման երկիրը Հայաստանն է շարքի հետ մեկտեղ երևի թե չի խանգարի տեղյակ պահել են խանութների մասին որտեղ պատահական կամ մտածված թրքաթաթարական ապրանքներ են վաճառում
Ես ինքս բոյկոտում եմ միշտ ու ամենուր, բարդ իրավիճակների մեջ շատ եմ հայտնվել հրաժարվելով առնել կամ նվեր վերցնել made in turkeyով ապրանքը..
մեր էմոցիոնալ ու շուտ բռնկվող ազգի մեջ բարդ իրավիճակներ հաճախ են առաջանում տվյալ թեմայի վերաբերյալ 
իմ համար էլ շատ ժամանակ դժվար ա լինում «ճիշտ» արձագանք, պատասխան տալ կամ միմիկա գտնել .. բայց ես փորձում եմ..
զերծ մնալ` 
  • թրքաթաթարական ապրանքներից
  • մեղադրելուց.. սա շատ կարևոր կետ ա.. ոչ թե մեղադրել ա պետք դիմացինին այլ էմոցիաները մի կողմ դնել ու փաստացի բացատրել մեր տեսանկետը.. մեղադրելով մենք դիմացինին ստիպում ենք պաշտպանվելու ու հետևաբար պաշտպանելու իր արարքն..  
  • եթե ձեր մոտ ինչ որ անբացատրելի պատճառներով made in turkey ապրանք եք(են) հայտնաբերում.. ձեզ մի տանջեք անիմաստ մեղքի զգացողությունով.. ձեզ նույնպես իրավունք ա տալիս սխալվել, դա աշխարհի վերջը չի ու բոլորովին կասկածի տակ չի դնում ձեր ցանկությունը բոյկոտել թրքաթաթարական ապրանքները 

No comments:

Post a Comment